Efterlyser sprayfärg!

Jag hade ju tänkt måla min söta lilla uggla mintgrön.. det var lättare sagt än gjort. Efter att ha besökt alla de största färg/byggbutikerna i denna stad utan resultat så vänder jag mig nu till den lilla skara läsare jag har här! Är det någon som vet vart det finns? Någon sida på nätet eller fysisk butik spelar ingen roll!

Har blivit erbjuden att få en färgspray blandad i butik men det känns ju lite häftigt med 300 spänn för en sådan burk, speciellt med tanke på ändamålet ;)


Kommentarer
Postat av: eriika

har du biltema i närheten så kanske dom har,, vet att dom har sprayfärg iaf.. kan va värt att kika upp :)

2011-07-25 @ 23:09:31
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0