Man tager vad man haver.

Jag firade en kär vän denna afton som fyllde år för en tid sedan. Allt snöre gick åt till paket nummer ett och för att det inte skulle bli helt "naket" så föreslog jag att jag kunde väl göra en rosett av geisha-papper!? Fick genast två "är-du-dum-i-huvudet-eller"-blickar. Nej, det är jag inte och titta så fint det kan bli:



Kan ju tillägga att födelsedagsbarnet är en chokladoman utan dess like!

Det här är för övrigt ett bra exempel på att man alltid ska prova! Vad det än kan vara och hur konstigt det än kan låta så ska man alltid prova :)

101 nya idéer!



Lyckan är total!

Vitt vitt vitt!



Jag är en mästare på att låta mina små projekt ligga framme, och det är typiska alltid "jag ska göra det sen/snart"-saker. Igår tog jag mig i kragen och målade diverse saker i vitt!

Klippa och klistra.

När inspirationen tryter kan det vara bra med lite inspiration. Allra bäst blir det om man själv scrappar ihop en liten idébok med urklipp från pysseltidningar och annat som man blir inspirerad av.



En liten sneak-peak.

Dagens ilandsproblem...




När man väl sätter sig och ska göra några kort ja tro på fan att limstiftet är slut! Som tur är hade jag lite flytande lim som fick duga så jag slapp plocka undan allt direkt. Kortet får ni inte se för det ska min sambo få när han fyller år ;)

RSS 2.0